.


.

zaterdag 3 december 2011

terwijl hij zich aankleedt en ik mij uit

.


hij kan maar tot half één en ik vanaf
dus terwijl hij zich aankleedt en ik mij uit
bespreken we de laatste wetenswaardigheden
over mijn auto die vandaag ingeruild wordt
zijn sokken aan, de mijne uit
over zijn auto die weer lekt
mijn sokken in mijn schoenen en de zijne
aan zijn voeten
over het werk spreken we dit keer niet
mijn handdoek uit mijn tas, de zijne in de zijne
misschien dat we elkaar morgen nog treffen
same time, same place
en anders bellen we nog wel


.

4 opmerkingen:

  1. Impusief bedenk ik een titel "koffie verkeerd"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is nu twaalf december Ivonne, een week later. De betekenis van die koffie verkeerd gerelateerd met wat je geschreven hebt kan ik mij nu onmogelijk nog herinneren, of toch...het was een impuls; gewoon koffie-verkeerd die je in een nachtuur als een laatste dronk drinkt op café of thuis...veel melk met weinig koffie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Achja, zo gaat dat met impulsieve reacties. Vaak zijn het wel de mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen